روز میلاد سال گذشته ات
خواسته بودم
تورا به مردانگی ات قسم داده بودم..
دست پدرانه ات را بر سر مرد من بکشی
خواسته بودم سال بعد لذت پدر بودن را در ک کند
یا علی...امسال...دستانش را تا کجا بالا میبرد و برای تک تک نعمتهای خداوند شکر میگوید...ور اخر هم برا رحمت و نعمت کوچولویش...فرشته اسمانیش...دخترتوی راهش
یا علی پدرم همیشه از مردانگی ات برایم گفته.. گفته ارادت خاصی برای مردانگی ات دارد...گفته کسی نمیداند تو چه مردانگی ها کردی.. میدانستم دست هایم را رها نخواهی کرد... میدانستم غیرت مردانه ات اجازه نمیدهد امسال چشمان همسرم حسرت وار به بچه ها نگاه کند...
علی جانم.. علی جانم.. علی جان
پارسال هم اینگونه سه بار صدایت کرده بودم
دستان مردانه ات میبوسم و روی چشمانم میگذارم
من پدر بودن همسرم را مدیوون این دستان هستم
ای پادشاه خوبان.. ای مرد مردان... ما را همیشه زیر سایه مردانگی ات زیر بالو پرت حفظ کن از تمام بدی ها و ناسلامتی ها.. روزمیلادت... بر تمام مردان و پدران مبارک
دمی از او...همین حوالی... ...ما را در سایت دمی از او...همین حوالی... دنبال میکنید
برچسب: يا علي مدد,یا علی مدد,يا علي مدد mp3,ياعلي مدد مكتوبة,يا علي مدد احمد الباوي,ياعلي مدد فيس بوك,يا علي مدد احمد الباوي mp3,يوسف الصبيحاوي ياعلي مدد,يا علي مدد يوسف,يا علي مدد تسبيحة القصيدة, نویسنده: بازدید: 70